De nieuwe tv spot van SIRE

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

De nieuwe tv spot van SIRE

Bericht van faleria op ma maa 15 2010, 01:06

Wat vinden jullie van het nieuwe sv spotje van SIRE. Dat gaat erover dat mensen wat aardiger tegen elkaar moeten zijn.
Ik vind het een goed initiatief moet ik zeggen.
We mogen best iets aardiger tegen elkaar zijn en elkaar ophemelen als er iets goed is gedaan. In deze maatschappij draait het er alleen maar om iets tegen iemand te vertellen als het fout is gegaan.
Een voorbeeld: Mijn vader werkte als projectleider in de bouw. 'Ik vroeg aan hem: Jouw baan en dat van je werknemers was psychisch heel zwaar. Deadlines en fouten bij het begroten. Als iemand nou iets goed had gedaan van een van je werknemers vertelde je dat dan ook tegen diegene'? Het antwoord was 'nee. Je zei alleen maar iets als er iets fout was gegaan'. Waarom? vroeg ik toen. 'Ja, dat weet ik niet' was het antwoord.
Ik vind als iemand iets goed heeft gedaan, zeg het gewoon. Dan hemel je diegene op en zal deze nog harder zijn of haar best doen voor jou om nog een complimentje te krijgen. Zo verander je langzaam maar zeker de maatschappij en het is zo simpel, denk ik.
We leren onze kinderen om ze veel complimentjes te geven als ze iets goed doen, maar tegen volwassenen doen we dat juist nie, want dat is dan vanzelfsprekend. als er niets gezegd wordt dan is het goed.
Maar neem nou ons forum. We zijn toch trots op ons zelf als we positief commentaar krijgen van andere forumleden? Ik wel in ieder geval.
Ben benieuwd naar jullie mening.

Groetjes Faleria

faleria
Actief lid
Actief lid

Vrouw
Boogschutter Geit
Leeftijd : 49
Registratie datum : 04-03-10

Profiel bekijken http://hoogemagischedoorn.webklik.nl

Terug naar boven Go down

Re: De nieuwe tv spot van SIRE

Bericht van Wolf op ma maa 15 2010, 19:54

Ik krijg vaak te horen dat ik te veel complimentjes geef. Maar ik zeg gewoon alles wat ik vind, maar dan vinden ze dat het niet meer geloofwaardig is omdat ik zoveel complimentjes geef. Vind ik echt nergens op slaan.
Gisteren in de trein heb ik tegen een vrouw gezegd dat ze prachtig haar had. Achja.

Wolf
Creatieve Spammer
Creatieve Spammer

Vrouw
Waterman Paard
Leeftijd : 26
Registratie datum : 25-10-08

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van faleria op ma maa 15 2010, 23:54

Dat moet kunnen vind ik en hoe reageerde de vrouw?
De trein is bij uitstek een plek waar je in gesprek met mensen kunt komen en eventueel complimentjes uit kunt delen. Dus go girl! bounce

faleria
Actief lid
Actief lid

Vrouw
Boogschutter Geit
Leeftijd : 49
Registratie datum : 04-03-10

Profiel bekijken http://hoogemagischedoorn.webklik.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Azaroth op di maa 16 2010, 12:38

Ik kijk nooit tv (behalve films op dvd) dus ook geen reclames. Wel ben ik het ermee eens dat er meer complimentjes gegeven kunnen en mogen worden. Dus inderdaad Wolf..... Go Girl.... bounce

Azaroth
Actief lid
Actief lid

Man
Ram Varken
Leeftijd : 33
Registratie datum : 21-02-10

Profiel bekijken http://www.verhalenbundels.be/azaroth/

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 14:51

Gesponsorde inhoud